iPhone szerviz kérdések

Kérdésed van?

Kattints a kérdésre, és választ kapsz!

Ha a szerződéskötéstől és átvételtől számított teljesítési (kiszállítási) határidő a szolgáltató munkaidején kívülre esik, akkor a szolgáltató teljesítési határideje meghosszabbodik és legközelebbi munkanapon jár le.

Amikortól a készüléket tesztelés után átvettük, és a javítási szerződést (Átvételi elismervényt) a megrendelővel aláírtuk.

Az általunk végzett minden audiovizuális, fotó-optikai és információfeldolgozási berendezések és – telefon berendezések javító-karbantartó szolgáltatására 6 hónap jótállást vállalunk, még akkor is, ha a bruttó szolgáltatási díj 20.000,- Ft alatt marad (efölött pedig kötelesek vagyunk jótállást vállalni).

Ha jelzed ezt telefonon, akkor egy előre egyeztetett időpontban, amikor rendelkezésre áll Neked a javítás költsége, akkorra szállítjuk a megjavított készüléket. Ha nem jelzed ezt telefonon, és a helyszínen derül ki, a készüléket nem áll módunkban visszaszolgáltatni, visszaszállítjuk üzletünkbe, ezután kizárólag személyesen veheted át.

Készpénzzel és bankkártyával.

Az aktuális szolgáltatási díjakat a Weboldalunkon találod. Amikor a hibás készüléket átvesszük és teszteljük (öt perc), a javítási szolgáltatást pontosan meghatározzuk és a szerződésben átvételkor írásban is rögzítjük. Ha a kért javításon felül más szolgáltatást is szükségesnek találnánk utólag, arról előre értesítünk és csak a beleegyezéseddel végezzük el.

Az átvételi elismervény szükséges, hogy visszakapd a terméket, de ha megadtad a személyigazolvány számod és tudod a készülék azonosítószámát, valamint a hiba leírását, akkor természetesen az átvételi elismervény nélkül is visszakapod a készüléket.

Amennyiben az általad feltenni kívánt kérdés nem szerepel, akkor kérlek hívd ügyfél-szolgálatunkat.

+36 20 429 8910

Hívás
Térkép